Gryym kväll!!

2011-09-18 @ 13:26:48 | Allmänt
Nog med att jag stort sett alltid har bra ute kvällar!  Men igår var det speciellt då var de bästa med! Var med Anna som jag inte har festat med sen Estland! Så det var så sjuukt underbart att få vara med henne! :D De bästa killkompisarna var med också så sjukt kul nu när ena precis fyllt 18 också. :)

Först var jag hos anna i kallhäll sen åkte vi in till stan och skulle till Lobby men de sluta med att  vi var för många 18 åringar osv. för de var 20 års gräns typ. Så vi drog till ento istället!

Jag sov i typ 4-5 timmar sen vakna jag och var typ "skit pigg" men a... Jag ska åka och jobba strax!



I fredags som jag sa hade jag sen helt plötsligt typ 15 olika grejer jag kunde göra.. först ingeting och ingen ville med ut men sen var det ändrat!

Jag var iaf med Carolin vi åkte till en kompis i rosers och föra med V. och P. Sen åkte vi till Kc!






Jag och Anna <3




Nick o dannee





Våra drinkaar








Och nu jag för en stund sen ^^ Bjuder på den!








Ha en bra dag! Hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback