Heeej bloggen!

2011-09-29 @ 10:30:24 | Allmänt
Förlåt för dålig uppdatering!!! Jag har haft mkt att göra de senaste dagarna! Men jag ska berätta för er..


I måndags så fick jag sluta halv 5 från drycker... Då åkte jag hem och pappsen kom och lämnade kina mat åt mig. fast jag hade ju varit där o käkat lunch. Vilket han på kinan säger också till pappa så han blev lite surig eftersom jag redan käkat där en gång^^ välkänd familj asså. Stamisar överallrt.. Behöver ju aldrig visa legg vart jag än går i märsta.. vet inte om det är positivt eller negativt.. Bra om jag glömt legget som förra veckan. Men lite dåligt då man känner sig som en alkis., Men å andra sidan så har dom kommit ihåg mig sen jag fyllde 18 ! så :))

I måndags övningskörde jag även. Det gick kanoners vi åkte runt i märsta och även runt arlanda flygplats!


I tisdags fyllde danne år så jag o mickis träffade han en stund.


Igår (onsdag) Så hade jag en körlektioon, där dom skulle se ifall jag var redo för uppkörning eller inte. Eftersom nu är jag ju klar med teori!! :D:D JAG ÄR GRYYM!! såå stolt!


JA jag var klar!!! :DD Så nu ska jag boka min uppkörning o teori idag!!! hiihih




Igår åkte jah in till stan för att gå till HOLLISTER!!! :DDD:D:D Såå sjukt jävla glad är jag att ABERCROMBIE&FITCH har ett dotterbolag med typ "exakt"!! likadana kläder"!! ::DDD Och nu äntligen öppnat de i Stockholm!!! Så jag är öveeeerlycklog! För jag ääääääääääälskar ju A&F!! :DDD blir gladare än på julafton ffs.


De hade jättemkt kläder men typ alla storlekar var slut! Men hädaneffter så kmr jag köpa alla mina kläder där!!!!!! Stortt sett...... Så jävla fina kläääder!!


Dock lite dyrare...


Igår köpte jah ett Linne som jag ska ha på fredag!! :DD






420 kr HOLLISTER





Efter jah handlar träffade jah lite kompisar som jag följde med till T.G.I Fridays!! MUUmmms




Efter Fridays träffade jah Sara O Izhaa vi hade väl lite roligheter för oss ;PP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback