helgen var...

2011-09-12 @ 13:29:17 | Allmänt
Helt okej! Träffade många olika människor.

Fredagen började
med middag hemma hos en vän som fyllde år! sen åkte jag och mickis in till märsta för att gå på två andras vänners födelsedagsfest.

Det slutade med att jag hamnade på Kc! Det var inte lika mkt folk denna fredag som de har varit de senaste gångerna. Men det var helt okej ändå!


Lördagen började med ridning och sen åkte jag hem fixade mig och åkte till min moster u Gävle där min kusin fyllde 30!! Det vacr väldigt kul då jag inte har träffat dom på ett braaa tag. Typ två år? Jättekul att få träffa hennes son också som blivit så stor nu såg han då han var liiten bebis! =D

Efter trippen till Gävle åkte jag hem och kunde inte bestämma mig om jah skulle till "Sommar" i stockholm eller "Kulturnatten" i Uppsala. Det slutade med att jag åkte till Uppsala och träffade min kusin o hennes kompisar samt mina egna förståss. Det var jättekul!!






Mitt Kusin barn :)

Super söt!








På lördagen när vi var påväg hem så såg vi de här .. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback