Leeedig!!

2011-09-29 @ 10:44:06 | Allmänt
IDag är  jag ju leedig!! :DD Så jävla AWESOME!!

Jag är ledig även imorgon ;DD



Idag ska jag träffa en kompis som jag ska köpa VICTORIA Secret PARFYM FRÅN!!! :DDDD FETT NAJs!! Hon har fixat massa parfymer o läppglans som hon ska sälja så jag ska träffa henne o göra lite affäreer!! ;P


Efter de eller före måste jag till skolan (hoppas jah kmr in) För att hämta en bok!! Dryckes boken... Vi ska tydligen ha prov på måndag.. och jag måste göra frågor som vi ska ha.



Efter allt de så ska jag åka in  till stan igen och kolla efter vinterjacka!! :DD Jag ska försöka hitta en unik, ovanlig som inte alla går runt med och nån fett fin. Skiter i om den ska kosta 10.000 kr bara den e perfekt.


Jag har ju redan min goose jah AVGUDAR!!
SOm jah ääälskar... Så den kommer bli svår att slå. OM jah inte hittar den perfekta jackan så får det va!!




Nu ska jag börja fixa mig jag har mkt att göra!! :)))



Ha en bra dag!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback