Mååndag

2011-09-12 @ 13:40:50 | Allmänt
Måndag igeen då. Tänk att man aldrig kommer sluta säga de. .


Igåår jobbade jag som jag brukar göra på söndagar som jag gjort nu regelbundet i två år!!

Jag var helt slut hade inte sovit mkt denna helg.. Men det gick helt okej ändå!! :)

När jag var påväg hem från jobbet så spöö regnade det!! Så dom där få min. till tåget gjorde mig heelt dyyngsur!! Mina skor (converse) kändes som tjocka strumpor som jag badat med. Mina tights var helt genom blöta. och mina jacka samt  tjocktröja! hade gått igenom!! herregud.. sen skulle jah ha en timma hem liksom inte kul.. Men men det gick bra ändå!



Idag slutar jag 5! Sen ska jag hem fort och fixa till mig och sen åka på bio! :D:D har inte varit på bio eller sett film på typ heela sommaren!! Ska bli skönt. :)


Medan jag ändå åker till Kista måste jag fan köpa gummistövlar!! typ sådana som alla har .. ;P Då behöver jag inte skämmas såå mkt!! ;P..



Ha en bra dag!





Denna drink " White Russia" Mycket god! Smakar glass! Rekomenderas..








Denna låt är så sjukt bra kan inte sluta lyssna på den... Dock finns det en bättre remix.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback