Mord i märsta!!

2011-09-18 @ 22:53:08 | Allmänt
Omg !! Först får man höra att en kvinna hittats död lite utanför märsta på en åker. Sen så skjuts en kille i Märsta! samma dag.


Jag har hittat massa fakta och namn på en sida om händelsen i Märsta så jag sitter och läser allt nu. Det står alllt! Nanm på personer har dom lagt ut och allt!.. Men personen som blev skjuten sägs ha klarat sig och ligger nedsövd. Men de spekulerades att han var död så folk har nu skrivit R.I.P och grejer på hans profil..


De ska ha handlat om typ ett "bråk".. alla personer som är inblandade är typ från Märsta och "tungt" kriminella.



Helt sjukt allting. Att det hände rså mkt skit här nu. Blir värre och värre. Märsta är så litet ocks. Fullt med ambulanser och polispatruller helikoptrar och allt har ju åkt runt i märsta nu.. och upp till där jag bor nästan...






Jag skulle egentligen pluggat och gått o lagt mig men fastna ju vid datan nu.


men nnu skiter jag i de här nog och kollar sen hur det gick.



Hoppas ni har en lugn kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback