Nya projekt!!

2011-09-14 @ 19:13:26 | Allmänt

Efter jag kom hem från skolan så hade hunden bitit sönder mina byxor på ett visst ställe, elle rättare sagt tights! så jag tänkte nu lär jag få slänga dom här. Det var mina nyaste som jag använt typ 2 gr. Jag had eju ett par likadana som jag använt en gång! men som jag glömde på båten.

Det är ett par tights från Gina för 199kr/st.
kul. Tänkte jah men jag klippte lite och sydde !

så nu ser dom ut som nya igen :D Grym som jag är!!

Efter det så käka jag lite samtidigt som jag håll på med att kryssa i frågor om mig själv från "plikten" ni vet mönstra. Den sidan.. Jag skulle vilja gå lumpen faktiskt alltid varit intressead av de =D Skulle passa också.. ;P


Efter det så anmälde jah mig själv till en "fest" eller en glamour träff... nått spec. jag blev inbjuden till... Där en massa kända personer kommer vara Prinssesan Madelene.?


Men efter det så åkte jah iaf till körskolan och plugga teori! Inte mkt kvar. Är på repetion som är aas dryg! Kommer massa nya frågor heeela tiden. Som man inte sett tidigare alltså!




Nu har jag nyss käkat och ska ut och övningsköra!! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback