Påväg hem från stan!

2011-09-30 @ 20:00:34 | Allmänt

Sådär. Mässan eller föredraget dom höll för eget företagande slutade 11 det var heelt okej!!

Efter de åkte jag in till stan med tjejerna, Johanna Carro och Jasmine, sen kom mickis à vi skulle kolla efter vinter jacka och varje jacka jag hitta såg ut som min. Så tillslut gav jag upp och de blir nog ingen ny jacka för mig! För jah kan fortfarande inte släppa taget om min älskade goose! Som jag äälskar den fortfarande så.


Efter de ville jag passa på att gå till HOLLISTER ni vet där jag var häromdan! Äälskar ju de märket! Ska ju börja köpa stort sett alla mina kläder där ifrån :)) har sån stor shopping lust att jag skulle kunna föra över typ 10 lax bara för att gå och köpa märkes kläder o från HOLLISTER såklart (också märkes)



Nu ska jag hem fixa mig! Sen åka till Väsby o föra o därefter KC! Det är ju 250 dagars idag! :))


Ha en bra dag!


En bild från när vi åt (bilen) en utanför HOLLISTER och en från älvsjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback