Självmordsbenägen

2011-09-20 @ 09:56:10 | Allmänt
Shit vilken fel seda jag vaknade på idag! Vaknade i tid men somna om till 8 och då pallade jag inte skynda mig till skolan (börja 08.15) Så jag sket i de och gick upp 9.  Var skit sur och trött som fan, kollade i kors och ja allmänt självmordsbenägen av någon anledning...


Just nu sitter jag i skolan ska snart äta, tur så hade jag itne missat ngn lektion som jag trodde vi hade "eget arbete" ÄH. Så jag hade ändå inget att hgöra men jag får ju frånvaro faast jag sjukanmälde mig bara :) så nu är de lugnt!!



Idag ska jag egentligen jobba men jag måste till körskolan och göra klart den där fking teorin! Det är snart klar men de e lite kvar  så hoppas jag gör kklart den den här veckan. (idag och imorgon) eftersom det tar sån tid för mig då jag bara kan gå dit typ en gång i veckan, sen har jaf sjukt lite tid eller så hinner jagh inte för de stänger tidigt... jävla skit.






Ha en bra dag ! hej ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback