Studentmössa beställd!! :D

2011-09-15 @ 18:54:54 | Allmänt
idag har jag beställt min STUDENTMÖSSA!! + massa annat skit, typ kläder, pipor och pennor, champagne glass osv. ;PP Räkningen blev på ca 3000 kr!  ;P :D


Min mössa kommer vara awesome!! Tog den nyaste (årets modell) Kashmir mössan, den har kashmir runt sig och har ÄKTA guld och ser så j*vla fin ut !! Den e skit fin på insidan också! LOVE IT!! Ni ska få se sen när den kommer :)


Någor annat som e nyttt iår är ONE PIECEN som det står STUDENT 2012 på! Det fanns inte att köpa förra året! kankse för att Onepiece kom då .. ;P As grymt för jag ville ändå ha en till Onepiece så :) perfekt..





Vi har även betalat för SAM- skivan och nästa vecka ska vi betala för flaket! ;) Det går fort de här..





Ikväll får jah se vad som händer! Vill ut! men just nu känner jag mig lite stressad över allt som sker runt mig!

Skolan, körkortet, studenten, alla resor, som Belgien, Rom, Istanbull. Allt ska ske nu under höst/vintern,... Får se vad som hinner. Jah ville ju åka till Usa under höstlovet men de hinner jag nog inte.. Ska typ direkt efter åka till Belgien i 9 dagar! Så håller på att planera den resan nu och vad som ska ske med produkterna vi ska sälja där. Men återkommer om mer info om mina resor sen! ;)




Nu ska jag hitta på nått! :) Ha en bra kväll!!

Äntligen fredag imorogn :DD



Från resan i Estland. Nu kommer de bli en sådan till resa! :D ungefär..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback