Svullen...

2011-09-21 @ 22:45:52 | Allmänt
Asså jah är heelt svullen i ansiktet och ahr varit de sen igår.. När jag vaknade igår morse var jah heelt svullen mina ögon spec... ite bra. Men dey var för jag fick typ en allergisk reaktion för jag tål inte katter och jah har ju de öndå och hon sov hos mig igår, Så idag var det mkt bättre men fortfarande..


Ikväll har lagt över mina iphone bilder till datan (ca1700st) så jag sparade alla på hårddisken och RADERADE allt från mobilen faktiskt! Tönkte att det kunde vara en bra ide att rensa lite.. ? :)

När jah vaqr klar med de åkte jag hem till mickis ! var där ett tag, har ju iten varit där på ett tag eller med henne så vi hade ju mkt att ta igen ;P




Ha en bra kväll!! Godnatt!







Ps. Idag fick jag veta att DESPERATE HOUSEWIFES BÖRJAR IGEN DEN 3 OKTOBER!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D JAG AVGUDAR!! Ju det programmet!! :D:DD: ÄÄÄÄSLSKAR !!!!

Jag har suttit varje tisdag och tittat påå mobilen om det ska komma men det har de inte gjort.. Så eftersom jag alddrig srr på tv ! så hade jag ju inte sett reklamen ://

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback