Tja allla!

2011-09-08 @ 17:36:57 | Allmänt
Idag har jag varit i skolan, idag fick vi höra mer om Belgien projektet som jag tidigare skrev om. Ett projekt som 15 personer från skolan ska åka på V. 45 i 9 dagar! Från 11- 20 november typ. Tyvärr missar jag då broderns födelsedag! Han fyller typ den 12de.


Igår blev det en sväng til corner och garage med sara :) Vi hade inte så mkt för oss och jag ville även säga hej till en kompis som fyllde år häromdan som skulle ut.



Idag ska jag försöka åka till Kista centrum måste försöka hitta stövlar!! ja både gummistövlar (som alla går runt med.). jag har alltid velat ha ett par rosa. Men jag ska även föröska hitta ett par höst stövlar lite högre och snyggare!! ;)



Vi får se vad jag hittar! :)






Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback