vääärdelös

2011-09-21 @ 11:43:26 | Allmänt
Igår så bestämde jah mig för att vara hemma hela dagen, träffade alicia en stund men sen stanna jagh hemma hela kvällen för jag tänkte attt jag skulle sova typ 9 men Transporter 2 bbörjade då så jag såg den men då tog jag iaf de lugnt!

Imorse så vaknade jag i tid och allt och var såå nära på att lkomma i tid! Men jah misslyckades såklart... Kom 1.5 timme sent.


Så nu har jag sjukanmält mig hela dagen. Fast jag ska nog gå på sista lektionen iaf.


Ville sitta o plugga påå körskolan idag, gjjorde de igår med och gjorde klart repetionen :D:D:D den var såå dryg!! tog mig fett lång tid att göra klart. Men nu har jag endast en!! plupp kvar att göra! :D:D


fast jag har tid och fixa två av mina naglar som har gått sönder (har haft dom en vecka? ) typ. så de e 14.40. Så vi får se hur mkt jag hinner vara på körkskolan.





Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback