Victoria secret!!! :DD

2011-09-29 @ 13:35:18 | Allmänt

Äntligen!!! Nu har jag köpt min första Victoria Secret parfym!! :D

Jag ska självklart köpa mer men börjar med den här! Jag får ju betala lite mer för den och jah ska ju till Belgien snart och där säger dom att det finns Victoria Secret så jag ska nog vänta lite då tänkte jag.. Men de lär väl inte gå lär väl ha köpt 10 st fram till dess... ;p

Efter jah köpte parfymen åkte jag till skolan och hämtade bökerna. Så nu ska jag börja plugga!


Ha en bra dag! :))


Denna köpte jag! Luktar självklart gudomligt. !!






Ps. Nu kan jag ÄNTLIGEN blogga med mobilen! :D gör de nu! De finns en app nu. Gjorde inte de tidigare! Därför har jag inte kunnat lägga in bilder.


Jag ringde just och skulle boka min uppkörning men det vart full :(( Så får ringa igen 18 okt. .... :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback