VILA

2011-09-25 @ 12:30:46 | Allmänt
Igår åkte jag och tjejerna in till stan o festa. Vi drog till Entourage .. Vi ville egentligen inte dit men eftersom mina andra kompisar bestämde sig för att åka dit iaf o de skulle bli lättast, så vi drog dit!

Det var helt okej roligt sällskap!! Kul att vi blev så många! :))

Men de har blivit lite dryggt nu.. att åka in stan de tar sån tid o hit o dit och hade ingen lust med ento. Meen men.

Samma sak som i fredags hade ingen lust med KC men hade inte så mkt till val då jag går upp tidigt varje lördag.


meenmen som sagt det har varit en ganska kul helg iaf men jag börjar tröttna en aning. och har varitt ganska otaggad med tanke på ställerna vi varit på. Hade ganska stor lust att faktiskt ta de lugnt o hitta på nått annat i helgen. men det var kul iaf !


Denna kommande vecka ska jah iaf vara hemma o ta de lugnt!



Idag ska kjag jobba så ! Hoppas det går bra! :D




Ha en bra dag!!



PS. Fan vad jag är shoppingsugen! Snart ska jag till Istanbul såå! :DD Men måste köpa mina skor o de först!





TJEJERNA!

en del av sällskapet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback