Fuskar

2012-04-25 @ 09:43:51 | Allmänt

Idag har jag Haft spanska prov !!

Vi skulle skriva en uppsats på 150 ord !!




Den här veckan har jag umgåtts med älskling ! Han har ju äntligen varit ledig från att ha jobbat både dag och natt!!

Stackars ..




Igår träffade jag älskling efter jag varit i skolan vi möttes i centrum och köpte glass som vi åt i Solen! Det var sånt grymt väder !!


Sen åkte vi hem och kolla klart en film och sen gick vi till centrum för att lämna den eftersom de var sånt skönt väder ! Även då köpte vi glass som vi åt i solen !



Det var en mysig kväll !!







Idag ska jag åka till stan med babe o kolla lite i affärer o så! Kul!! :D










Ha en bra dag!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback