Fyra månader !!

2012-04-22 @ 16:58:38 | Allmänt

Denna helg har varit väldigt rolig !! Har umgåtts med lina heela helgen så har vi bl.a gått ut fredag och lördag och haft skit kul :)


I fredags firade vu ju även 50 dagar kvar till studenten !

Den här helgen skulle jag även plugga massor !! Tror ni jag har gjort något ? Nej! Dåliga jag ......



Men jag måste ju få vila också ...


Idag har jag bara sovit heela dagen !! Fram till fyra!





Idag är det även fyra månader för mig och världens bästa pojkvän !!! Tiden har gått så fort! Men många fler månader kommer det att bli då jag inte kommer släppa taget om den dröm pojkvännen de flesta tjejer drömmer om. Allt är såå perfekt ! Trodde aldrig att man kunde ha ett sånt bra förhållande som vi har !! Hoppas det alltid kommer vara så här! han får mig till världens gladaste och lyckligaste person! <3








Ps. Idag hade jag två kompisar som blev föräldrar ! Grattis till er!






Nu ska jag iväg på träning och sen hoppas på att träffa älskling !!! <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback