Pluggat sönder !!

2012-04-02 @ 22:06:56 | Allmänt

OJ OJ oj!!! Idag mina damer och herrar har jag pluggat som aldrig förr!!!


Har typ pluggat non - stop heela dagen !! Skojar Inte!!



Har fått sjukt mkt gjort och är så extremt nöjd över mig själv med allt jag åstadkommit :))



Nu ska jag bara göra lite imorgon sen är jag klar!!

Och hinner jag klart med en grej imorgon har jag redan gjort klart en hel kurs med MVG i slutbetyg :D

Det hjälper att ligga i mina vänner ;)






TAGGAA!!




Har pluggat hela kvällen också utan att ha somnat! Vilket är extremt ovanligt !!



Ps. Gick till banken och beställde nytt kort idag (;




Ha en bra kväll !


Imorgon r det prov !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback