Riida

2012-04-14 @ 11:58:15 | Allmänt

Igår mådde jag äckligt dåligt hela dagen och kvällen ..


Trots det åkte jag till kista med Sara hon skulle handla och mina nya converse jag hade köpt i tisdags hade jag på mig första gången på torsdag och den kvällen blev dom heeelt leriga och skit så jag blev jättesur över de och tänkte göra ett försök att byta dom !!


Så jah sa att de hade färgat av sig på insidan vid lufthålen vilket dom hade och då fick jag byta dom :DD fett överlycklig blev jag då!!!


Sen på kvällen var jag med Johanna mickis och pao vi bakade cheescake o lite så ;p jag har velat göra de jättelänge och äntligen fick Jag de !!!







Nu har jag ridit !! Sen ska jag hem och plugga lite !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback