Sjuuuuk!!

2012-04-05 @ 14:04:07 | Allmänt

VA I HELVETE!!!!


Faaaan....




Dagen vi ska gå på påsklov blir jag sjuk!!??!! Har typ hamnat i influensa eller nått!!



Mår skiit dåligt!!!! :'(




Nu kanske inte jag och älskling kan ses idag. !! :'((( fett ledsen...




Vi skulle ses idag och en hel vecka fram för att han har tagit ledigt så vi kan ses o hitta på saker hela lovet :((




Men men .. Idag ska jag ligga hemma hela dagen så jag blir frisk så vi kanske kan ses ikväll och resten av dagarna ...



Jah tror jag själv gjort mig sjuk genom att gå tunt klädd och tränat för hårt!



Igår körde jag hem ena sara till Knivsta och sen åkte jah och den andra sara till corner!









Finaste skrev som vanligt jättefina saker till mig som gör mig så glad VARJE DAG! <33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback