Skit jobb!

2012-04-19 @ 17:23:02 | Allmänt

Mitt jobb har jag tröttnat på ! Det går inge bra med sådan här försäljning på marknaden längre. Såå min karriär här håller på att gå mot sitt slut!


Tur har jag en kundstock jag byggt redan men just nu håller jag på att bygga den större men otroligt svårt !!


Så jag ska nog arbeta mer på den jag redan har snart.






Idag hade jag prov i ps. Hoppas det gick bra. Sen har jag gjort en del saker mer jag har iaf varit ganska aktiv idag.



Känns nu när jag kom till jobbet hur jävla trött jag är u hjärnan!





Sen blir det iaf en sväng till Kens jobb hålla han sällskap i stan tills han nästa pass. Stackars ......







Ha en bra kväll !!



50 DAGAR KVAR TILL STUDENTEN!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback