Vilken dag!!

2012-04-27 @ 21:51:21 | Allmänt

Gud vad jag har åkt runt heela dagen !! Gjort massa känns det som..

Först hade jag provet i morse sen åkte jah och några kompisar och kollade på en hund sen åkte jag tbx till skolan och hämtade mina saker sen åkte jag till Johanna där vi Var en stund och käkade o så ..

Sen åkte vi o hämtade Rhode som vi följde till stallet där vi var ett par timmar typ nån iaf .. Sen åkte jag och Johanna o köpte en present sen köpte vi glass som vi satt o åt i solen !!
Och sen gick vi till systemet och
sen körde jag hem henne.


Sen åkte jag hem käkade igen Sara ville att vi skulle åka och käka så vi åkte och käka på bryggan.

Och sen Körde jag hem Sara och åkte till pappsen som fixade till bilen..




Och nu la jag mig i sängen e typ fett trött efter denna dag och funderar över om jag ska ut med mickis eller inte ....







Jag har iaf varit ute typ heela dagen !! Så jag e as nöjd över att ha tagit vara på denna underbara dag :)






Ha en bra kväll! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback