12 timmars pass! Start: 03.30!

2012-12-04 @ 16:53:25 |

Idag var mitt första 12 timmars pass med start: 03.30!!! WOW!! den tiden och JAG!? ej bra kombi.!!


Men hela dagen har gått jättebra!! :) har varit pigg och allert hela dagen!! Det trodde jag aldrig!! Jag brukar knappt orka 5 timmars pass pp de jobbet .. !

Det enda som var jobbigt är att jag har olidligt ont i fötterna!! Måste köpa nya skor!!!





Efter jobbet så åkte till mitt " gamla jobb" jag hann knappt börja.. Där hade jag inte fått den lilla lön jag skulle ha.. Och han hade inte ens sparat mina uppgifter .. Men det gick bra!!

Lyckades trots att låta lite "trevlig" vilket jag har svårt med mot han.. Men jag var så nöjd så! Då han frågade hur det gick för mig så börja jag "skryta" om mitt nya jobb där jag har jobbat 12 timmar idag med ca 500 gäster osv.. Han såg lite chockad ut .. Hoppas jag att han var!! Så hoppas han hörde vartenda ord jag sa!!!






Men nu är det ordnat !






Jag ska liggs i soffan hela kvällen tänkte jag! Måste vila fötterna !


Jobbar imorgon!!


Dock från 10.00 ! Men hoppas på fler 03.30 tider faktiskt ! :))





Ha en bra kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback