Firande!! Bästa dagen <3

2012-12-16 @ 18:45:37 |

Igår firade jag och min man vår kommande 1 års dag!!! Dock en vecka kvar !!

Eftersom lite saker e på gång här hemma så har inte vi en chans att göra så mkt nästa helg!! :)) ska berätta sen ;))



Men igår blev det en UNDERBAR!!! BÄSTA! Dag på väldigt länge !!!


Vi började dagen med stt gå på Hundmässa !! Mycket roligt!! Sen åkte vi in till hans gamla jobb i stan o käka lite o sådär mys för att jag skylle ändå gå till en iPhone reparatör!

Jag har ju inte kunnat uppdatera den sen jg fick den till andra variationer ! Vet ej varför..


Så medan den fixade ett par timmar var vi på restaurangen! Låg precis i närhet.




Sedan åkte vi in till gamla stan! Gick på julmarknad som är såå mysigt! Sedan tog vi en varm choklad på ett av gamla stans caféer!



Efter det gick vi till en jättefin restaurangen i Gamla stan! :)


Så blev vår 1 års dag! Nästa helg då den egentligen är så ska vi vara hemma och baka, pepakakor/ hus! :) o lite så!








Ha en bra kväll!!



Från hundmässa, gamla stan, och vår middag ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback