Fml

2012-12-12 @ 16:40:29 |

Ibland behöver man mer än vad man verkas kunna få..

Jag var glad men numera på piss humör.. Jag känner mig sjukt sur pch bitter just nu .. Svårt att hantera ibland onödiga humör svängningar man känner sig som man vore fortfarande en tonåring men de var bra längesen! Så det beror på ngt annat!


Jag blir oftast väldigt bitter när jag går hemma hela dagarna, alla andra jobbar och man sitter som en hund och väntar på att ens pojkvän sla komma hem och Näe han väl kommer så ska han ut till sina kompisar, sova eller något annat.. Så blir man ensam igen och för slö för att göra ngt ..



Ibland skulle jag behöva ett lyckopiller eller energi piller eller liknade !


Eller varför inte ge mig ett 24 timmars jobb så jg slipper tänka på saker pch ist ha ngt att göra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback