Nyår!!

2012-12-31 @ 20:41:11 |

Woow!! Det känns verkligen inte som nyårsafton !!


Idag började dagen INTE så bra! Min lilla Skrutt (kanin) mår inte så bra! Den har skadat sig och har ett sår som har infekterat rejält i ögat och hela huvudet är svullet :(( stackars liten! Vi har på veterinären idag och fick massa medicin o sånt .. Hoppas det blir bra!
På onsdag ska vi tbx för att kolla noga på ögat som var för svullet idag :'(






Förr hörde man alltid massa smällare en vecka före! Och ja hur mkt som helst. Men nu hör man fan inget längre !




Just nu e vi hos mammsen o har käkat ! Mycket god mat!

Jah fick min hummer som förrätt och då e jag nöjd ..




Sen har jag fortfarande ingen aning om vad som händer..




Men man får se!





Ha en bra kväll. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback