Uttråkad !

2012-12-11 @ 14:05:18 |

Igår tog jag en så lång promenad jag kunde med hunden ! jag älskade gårrdagens väder men min tjocka hund ville bara hem! Men njöt som fan..



Sen åkte jag och tränade ! Trodde det skulle vara tomt på gymmet när jag kom kl 2 ! Men nej nej! Det var fullt med gamlingar !!!


Så jag valde att stå på bandet ett tag sen 30 min senare var alla borta!




Efter gymmet åkte jag hem till papps en stund träffade broder och käka lite sen åkte jag och pappsen o handla mat!

Därefter åkte jag hem och gjorde middag till Ken, det blev en as god broccoli soppa!!


Så der blir nog samma idag! :))





Nu ska jag snart träffa Johanna ! Sen har jag ingen aning ... :((

Ken jobbar över på de nya jobbet så!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback