Aggressiviteet

2012-02-01 @ 09:44:53 | Allmänt
Igår kom jag till skolan i tid vilket jag har börjat göra nu den senaste tiden.. Någorlunda i tid iaf !

Igår var jag duktig som kom på morgonen fast jag inte hade lektioner så jag kunde plugga och bearbeta rester! Vilket jag gjorde väldigt mkt! Duktig som jag var !


Efter skolan gick jag till pappa vi åkte o handlade lite och köpte kina mat och sådär.. :)

På kvällen åkte jag hem till babe o var där ett par timmar ! <3





Idag vart jag skiiit sur på min lärare som är helt dum i h*vudet ..... Så sjukt arg på han jiust nu-.-.-







Men aa just nu har jag spanska ! datumet när vi åker är ännu inte helt bestämt ! Men vi praatar lite smått om vad vi kan göra om vi åker de datumet !


Så hoppas vi kommer vara där när Real Madrid spelar :DDD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback