Aj som faan!!

2012-02-21 @ 17:55:33 | Allmänt

Igår när jag o bror åkte till far för att äta middag så skulle jag stänga bildörren men lyckas klämma min tumme!!

Och som jah skrek ! Jag vek mig av smärta och blodet började flöda..

Pappa fick t.om. Hjälpa mig!


Fy så ont de gjorde ..


Under kvällen åkte jag till älskling o var där hela kvällen och jag kunde inte sova på hela natten för det gjorde såå ont !!!!! Helt sjukt.. Somnade på morgonen nån gång och skulle ju då åka till Älvsjö mässan men de gick ju inte jac hade ju inte sovit nått men hade just somnat .



Så det blev en lugn dag idag för mig ! Och jag är heelt slut känner jag .. Ont i tummen och knappt nån sömn.

Och imorgon är det kryssning !! Perfect timing!!! Elleeer...






Ha en trevlig kväll ! Får se vad jag hittar på ..



Inlindad tumme ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback