Belgaar!

2012-02-07 @ 11:40:59 | Allmänt
Denna helg har varit rikitg mys!! <3 Har varit med babe hela helgen och legat inne och bara vart ! så skönt! O med tanke på hur kallt det har varit så har det inte kunnat bli bättre!!

Igår var det måndag då var jag med älskling sista kvällen innan belgarna kommer och är här i 10 dagar! DÅ vi inte kommer kunna ses ngt :(


Idag kommer belgarna och jag kommer ju ha en boende hos mig han som jag bodde hos när vi var där ! det ska ju bli super kul o sådär .. men jaa kommer ju inte kunna träffa mitt hjärta så mkt <3 Vi kommer ses ute eftersom min belg vill festa mkt o så ..
Sen blir det väl en sväng in till stan och äta på K. jobb! kommer nog min belg tycka e kul !




Snart kommer dom ! Ska bli intressant och se vad vi kommer roa oss med på kvällar och sådär ! och om det blir kul.




Under veckan ska vi göra marknadsundersökningar sådana vi gjorde där, fredag blir det fjärilshuset och lördag typ stan och söndag sigtuna eller nått sånt... NI får se ! ;P De kommer iaf stanna tills nästa torsdag !!







Ha en bra dag! Så hörs vi snart :)



Ikväll blir det middag i skolan med alla! sen ikväll får vi se vad vi hittar på ! men blir nog lugnt ! Dock trorjag att vi kommer kunna roa oss rätt bra iaf :) har ju bil och körkort ! så nått kan man alltid hitta på !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback