Hej då!

2012-02-17 @ 18:16:23 | Allmänt

Belgarna har nu åkt hem ! Och sista kvällen spenderade alla hos Frida !

Idag är det fredag och jag hade tänkt dra till skolan men gjorde aldrig de! Fy skäms på mig!

Jag sara o älskling gick ut en stund igår efter mötet jag var på!!

Ni vet välgörenhets resan till Eritrea! Som går framåt! Vi har fått ihop en del pengar o sponsorer ! Men nu mera verkar de som att vi åker till Kenya istället på grund av att vi har fått tag på en jättebra kontakt och kameraman!

Så håller man på att fixa lite jobb till sig själv också som går framåt ;) ett extremt bra jobb med grund till mkt !





Ha en trevlig kväll !! Nu ska jag åka o käka middag med pappa sen blir det nog filmkväll med Johanna o p. !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback