Stockholm !!

2012-02-11 @ 18:55:25 | Allmänt

Idag har varit en lång och jobbig dag i Stockholm med belgarna!!

Först har jag sovit tre timmar idag. Jag och Simon samt massa andra drog till KC igår. Det var kul!


Idag var vi väldigt trötta och vi gick till gamla stan ett par timmar och visade runt och sådär sen åkte vi och käka i kaknästornet. Inte så god mat, ,

Efter de åkte vi till Wasa museum och alla var sååå trötta!! Så jag somnar iaf där när vi såg på nån film..


Sen åkte vi och käka på k. Jobb :)



Nu sitter vi på tåget. Vi åkte in redan vid halv 9 imorse såå vi ska hem en stund och sova sen blir Det lokal fesr med alla !!




Bilder från igår

Tvr går det bara med två typ då jag bloggar fråb mobilen .. Vet ek vrf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback