Vad gör man ..

2012-02-03 @ 11:01:55 | Allmänt

Idag känner jag mig just nu lika arg som jag var i onsdags på min lärare!

Han är totalt rubbad och jag har lust att avrätta någon just nu!!!!


Jag fick IG + på hans senaste prov !! För tredje gången gilt!!!! Hur faan lyckas man! Och nej det är inte bara jag som är efterbliven ! Han är dum i huvudet också .



Igår åkte jag iaf till jobbet det gick inte så jättebra.



Denna helg ska jag ta de lugnt umgås med min älskling som har ledigt för snart kme belgien då kmr inte vi ha tid att umgås. ! :(


Men à de kmr nog bli en mysig helg !

Fast imorgon ska vi åka till IKEA kolla på en ny soffa och sånt och hålla tummarna för vissa andra saker också ! ;)






Ha en trevlig helg !



Wielma som bebis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback