Braa helg!!

2012-01-30 @ 08:56:10 | Allmänt

Denna helg har varit väldigt bra!! Jag har träffat många nära vänner som jag knappt har träffar eller umgåtts med på över ett halvår!!

Inte okej !


Så de har varit kul att få träffa dom igen :)






På fredagen åkte jag till Tyresö med Pernilla och Rhode och spenderade kvällen hos Alicia och thobias som hade fest ! Mkt kul.


På lördagen som jag ut! Jag skulle inte till stallet förän fyra och hann då käka lunch med babe och träffa Elina!!

På kvällen var jag bara med hemma med k. Och tog de lugnt! Lika så söndagen :) suuper myys ! <3






Idag får jag se vad jag gör!


Men denna vecka blir det en del plugg och planering inför när belgarna kommer !





Jag o anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback