Hejhopp!

2012-01-18 @ 08:38:30 | Allmänt

God morgon !

Idag var jag pigg redan vid halv 7 för jag har ställt om mina larm nu så nu funkar de bättre att komma upp !



Igår behövde jag inte plugga förutom till provet kag hade på eftermiddan ! Men inte efter skolan :) eftersom jag plugga så mkt i måndags och hade gjort de mesta kunde jag ta ledigt igår !


Dagen och kvällen var jag med mitt hjärta ! Vi var och fikade på brödis sen åkte jag hem en snabbis och sen käkade vi middag på alanya.

Han var ju ledig igår så de vae ju bra! Resten av kvällen vae vi hos han :)




Idag ska jag åka och jobba! Hoppas på att de går bra ;)


Efter jobbet åker jag till babes jobb eftersom han jobbar också i stan ! Så blir väl också middag där me grabbsen som vanligt ! :)






Ha en bra dag!


Nu ska jag ha spanska redovisning !


Bror sjöng i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback