Ojoj..

2012-01-13 @ 11:08:47 | Allmänt

Igår var det möte igen om vårat projekt vi har ! De om att vi ska till Afrika o göra välgörenhet .. Vi håller på att planera nu och sånt och pratar med sponsorer och såna grejer ..


Efter mötet så ville saris att jag skulle med till bryggan egentligen var de inte tänkt så ... Meen de slutade där iaf!!


Efter bryggan blev de lite efterfest och såna grejer!! Slutade med att jag har sovit i typ fyra timmar, sjukt sliten !


Jag sov ju inte ens hemma heller .. Så ni e kag påcäg till skolan efter att ha varit hemma en snabbis o duschat och sådant !




Ikväll firas 150 dagars! Såå vi ser väl om jag ska ut ;)





Ha en bra dag !




Jag igår från att ha tagit en massa godis o Shit ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback