Utgååång! STaaan

2012-01-07 @ 17:24:08 | Allmänt
Ikväll ska jag ut i stan (Stockholm) med Maaalin!! :DD


Vi ska till Kolingborg!! Det är en gayklubb. För TJEJER såå håll i mig!!



Det ska bli suuuuper kul!! har verkligen sett framemot i flera år!! att gå på en sån här stor tjej fest som det ska vara ikväll! Så här stor hålls typ tre gr per år !! :DD Vet inte riktigt varför jag vill så gärna gå på en sådan festt... men en Upplevelse i sig! ;)


Ska bli super kul iaf!! :)) dock vet jag itne vad jag ska ha på meeej men  min lebbish malin ska hjälpa mig lite! :)




FRÅGA OLLE! Ska också vara där och filma ikväll!! :OO Såå hopppas fan att jag kmr med ;)) haha :D







Igår vart det ju sjäääälvklart KC! Vi hade faktiskt jävligt kul,.





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback