Vilaaa!!

2012-01-08 @ 20:55:22 | Allmänt

Det tidigare inlägget kom upp liiite sent skulle varit publicerat lördag kl 1 typ,,,,




Igår var det ju utgång i stan med Malin o några andra! Till gayklubben!

Det var första gången jag var på en sådan klubb! Det var väldigt intressant må jag säga!

Det var kul, avslappnat och skönt att bara kunna fucka ur utan att någon brydde sig .. Eftersöm de andra gjorde likadant. Jag dansade mest med en jämnårig transa.. Som hade pojkvän, hahah vi hade skiit kul! ;p


Vilket jah o Malin hade också !





Idag gick jah upp vid kl 4 då gick jag o K. Och käka vi la oss tyå halv 6 på morgonen såå de vae lite segt..



Just nu e jag på gruppboendet o kollar när grabbsen spelar FIFA... Kul., eller ;) men snart blir de film !




Ha en trevlig kväll!! Imorgon är de skola FYFAN. kommer inte ha tid för nått kmr nog ha massa att göra.,.



Bilder från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback