6 mån med älskling !!

2012-06-23 @ 12:46:57 | Allmänt
Det funkar fortfarande inte för mig att blogga med blogg appen blir fett frustrerad!!! Därflr dålig uppdatering. VET NÅGON Varför DEN INTE FUNKAR??!!
 
 
 
Igår var det midsommar!! Samma dag hade jag och min fina 6 mån !! tiden går så fort!!
 
 
Men vi är redan förlovade!! Åker till CYpern i Två veckor 27 juli-10 agusti! Samma dag vi kommer hem flyttar vi IHOP!!! KOntraktet ä r påskrivet och klart!!! :DDDD Fy fan vad jag har mycket att se framemot!!!!! Inget kan förstöra min glädje!! INGET!!!
 
 
 
 
I Torsdags firade vi våran dag! Vi åkte till Skansen Så myys!! Sen shoppade vi även !! Vi skulle käkat på Fridays men vi var så jäävla trötta så vi tar de nästa vecka ist!
 
 
 
 
Tidigare förra veckan har jag även jobbat!
 
 
 
 
 
SKANSEN!
 
 
 
HAN kunde mata och hålla i VILDA ekorrar !! Han ropa KOM KOM så kom dom springandes!
 
 
 
 
 
 
 
FETT SÖT APUNGE!! Den var fett kaxig mot de andra ap ungarna !Puttade dom osv.
 
 
 
 
 
Det blev en underbar dag med mycket mys o picknick!! Värd att minnas!!
Trackback