Allt är klart!!

2012-06-04 @ 15:23:54 | Allmänt

Igår jobbade jag på det nya jobbet !! Det gick jättebra!


Det var ett sjukt nice ställe!! Ute vid en hamn låg en stod restaurang med stod uteservering de hade även två barer en ute och en inne !! Allt låg på en brygga med vattnet under!!

Precis där låg en massa schysta dyra båtar! Så jävla nice ! En riktig sommar känsla !!


Ska jobba nästa helg igen då efter jag tagit studenten!






Idag åkte jag till skolan för att lämna pengar till saker angående studenten..

Sen tömde jag mitt skåp slängde allt och lämna tbx böckerna!!




JAG ÄR KLAR!!!





Nu inväntar jag studenten på fredag !!

Men fan vad jag kommer sakna ALLT! I skolan ! Precis allt....








Nu ska jag och älskling åka och göra ett pass till honom! Han har ju aldrig ägt ett pass och därför aldrig varit utomlands ! Såå första gången med miiig!! :DD känns så jävla bra!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback