Bästa dagarna! <3

2012-06-01 @ 13:21:08 | Allmänt

Den här veckan har varit underbar!!


Har knappt behövt vara i skolan !



Jag har umgåtts med min älskling och vi har kollat på resor och har nu bestämt oss för att åka till Cypern i två veckor! Vi har hittat ett jättebra och fint, och sprillans nytt hotell!!


Kravet på vår resa var att, det skulle vara jättevarmt, fina vita stränder, lugnt ställe men ändå kunna åka en bit för bra shopping, festande osv. och hotellet skulle vara lite finare, lite bättre utan barn. Och sådär.


Vi hittade den perfekta resan för alla våra krav!! Såå jävla glad är jag!! :D


Bilder kommer senare !!









Jag har även shoppat en del denna vecka ! Bilder kommer !


Men två saker jag är nöjdast med är min nya röda skinnjacka som är såå snygg!! Love it!


Sen min vita lång klänning som jag ska ha på stranden i Cypern! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback