Bra jobbat!

2012-06-04 @ 23:32:58 | Allmänt

Idag åkte jag o Kenifer o skaffade hans första pass.

Sen åkte vi till stinsen o lämna in mitt CV ( trots att jag typ fått ett annat jobb) men gjorde de för skojs skull.


GUESS WHAT! han ringde mig 20 min senare och Ville att jag skulle komma ditt imorgon !




Så à ! helt plötsligt har jag en del jobb på G ! Det lönar sig att ligga i och söka !





Men jag har inte bestämt vilket jag tar pm jag får båda! Beroende på lön och vad de kan erbjuda o sådär ... Det är ju lite skillnad på mycket om man jämför dom jobben ...



Men till en början ska jag nog prova att jobba på båda för att se hur de känns!!







Ha en bra kväll ! Återkommer mer imorgon !!





Bjuder på dessa! Jag idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback