Flyttat ut! :D

2012-06-26 @ 19:06:18 | Allmänt
Idag har jag varit i min gamla skola och hämtat betyg osådär!
 
 
men jag o pappsen har även hjälpt Kennifer att flytta ut från sin lägenhet!! Eftersom att han ska bo hos mig nu fram till den typ 10 agusti då vi flyttar in i en ny lägenhet! :D
 
 
 
 
Såå från och med idag kommer jag o Älskling aldrig mer bo utan varandra!! <333
 
 
 
 
 
och om nästan exaaakt en månad så drar vi till Cypern i två veckor!! Faan vad vi längtar!!! :D Kommer bli såå underbart!!
 
 
 
 
 
ps: Min blogg funkar fortfarande inte..... !!?
 
 
 
 
 
Just nu sitter jag o kollar/ jämför på olika hemsidor vad vi ska köpa till den nya lägenheten!! :))) Ken sover han ska jobba natt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback