Go kväll!

2012-06-06 @ 23:17:18 | Allmänt

Idag har jag träffat pappas tjej o hennes barn som jag har umgåtts med hela kvällen ! Det har varit skoj!! Mycket trevligt! :)

Jag fick dessutom ett väldigt fint halsband utav dom i studentpresent!








Nu är jag hos Kenifer han skulle umgås med mig ikväll men han somna så kul
Var han ! .....




Imorgon är det näst sista dagen före studenten !! Känns så jävla sjukt asså kan inte beskriva på något annat vis! Ska bli kul såklart!! Men kommer sakna allt med skolan ! Allt!! Läxor allt...

Jah vet hur det är att jobba redan o de får än att sakna skolan med och till och med längta till måndagarna ...




Men men! Ska hämta de sista i skolan imorgon och rita på lakanen som ska vara på flaket !






Här är en jättegod ananas paj de bjöds på idag !!

Och mitt halsband !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback