Helt okej

2012-06-02 @ 16:39:52 | Allmänt

Dagen har blivit ganska bra trots det otroligt fula vädret !



Imorse fick jag hästen som jag hade hoppats på att rida på lektionen ! Gjorde mig as glad.

Den hästen har jag ridit en gång tidigare i torsdags och är typ stallets största häst som jag inte ens trodde jag kunde drömma om att få rida.. Den är nästan 190 i manken


Trots allt fick jag de! Då den är extremt stor anser inte min ridlärare att lilla jah borde rida den !




Men den gick ganska bra!! Den e lite speciell men tkr om den!







Idag har jag shoppat IGEN och klippt mig! Blev rätt nöjd för en gångs skull! Därför han tog inte så mkt på längden! Vilket alla gör..



Jag köpte ett par svarta jeans och ett halsband.










Här är min nya älskling!


Jag d upp till hans ben typ ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback