Kontraktet påskrivet!!

2012-06-18 @ 23:07:28 | Allmänt
Nu är det klart!!! :DDD Den 10 de agusti får vi tillgång till min o älskling nya lägemhet!! :DD Ska vi så kul!!!

Det blir samma dag vi kommer hem från Cypern! As nice! :D har så mycket att se framemot nu!! <33





Förlåt för dålig uppdatering det är för att blogg appen vägrar funka!! så jag kan inte blogga via mobilen :(( Hoppas det funkar snart igen!!





I tordags jobbade jag!

Fredagen blev en KC kväll! Ganska trevligt !

Lördagen blev det ganska lugnt!



Söndagen red jag liksom på lördagen också.Innan det var jag oc h mamma på Rusta och hade lite roligt för oss!!

Sen umgicks jag med johanna :)





Idag har kjag varit med Elina typ hela dagen men även träffat Sara en stund och en Ken under kvällen! :)






Imorgon blir det jobb igen börjar 11 ! Sen efter jobbet ska jag nog träffa Alicia!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback