Mot jobbet !

2012-06-10 @ 09:21:02 | Allmänt

Nu är det dags för mig att jobba idag igen på Pampas Marina i Solna ! Jag jobbade ju dör förra söndagen också sen hade jag ju typ skola förra veckan så kunde inte jobba då !






Efter jobbet ska jag kanske träffa lite kompisar som bor i närheten vilket jag inhe ens visste först.. Trodde jag var helt ensam på det där jobbet och inte en jävel fanns i närheten ..







Igår körde jag ju runt i min nya bil en del! Såå kul!! Äntligen har jag fått en ny bil!!! Och jag är så nöjd över den!! Helt annorlunda än den andra! Men så mkt bättre!





Tyckte ju om min lilla groda också men den här är bättre på alla sätt !!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback