kärlekssoldat <3

2012-03-12 @ 22:54:00 | Allmänt

Jag har världens finaste och bästa pojkvän <3 Han får mig att bli glad varje dag och känna mig som världens lyckligaste människa varje dag, han får mig alltid att skratta och han är så jävla kärleksfull att jag tror det var han själv som uppfann ordet. Han får mig att känna mig som en prinsessa som lever i en saga där han är prinsen i mitt liv och får mig att vara lycklig resten av mitt liv som i sagan. Jag är så otroligt glad att jag har han, att han aldrig gav upp och jag tackar de människor som fick oss att träffas. Vi är som gjorda för varann och ingen eller inget kan ta de vi har. Så starkt och så bra på så kort tid, det finns fortfarande så mycket kvar att ge och så mycket planer! Det här är bara början!!




Jag trodde aldrig man kunde hitta en äkta soulmate man passar så bra med och kan känna sån glädje och lycka tillsammans med, men tydligen ! Han har fått mig att börja tro på så mycket, att saker och ting är möjliga. Vilket jag tackar honom för de kommer aldrig att ändras.
Jag tror fortfarande att jag lever i dröm som jag inte vaknat upp ur och frågar ständigt mig själv vad som gjorde att jag hade sån tur att få den bästa.  







Ge aldrig upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback