Shoo!!

2012-03-02 @ 13:55:04 | Allmänt

Idag började jag jobba igen kl 09.00 och slutar ca 15.30 .

Idag jobbar jag på Valsta sim- och sporthall liksom igår. Och jag går runt och agerar som allt möjligt genom aktiviterna håller koll på barnen , ser till så att de sköter sig, inget bråk, turas om med spel osv. Är instruktör visar hur man gör.

Jag har mest haft hand om spel rummet och även visat hur man spelar golf.


Japp det är väldigt ansträngande !

Igår var det inte lika jobbigt. Då spelade jag mest själv.




Men idag är det fler ungar och mer att göra. och jag har fortfarande sjukt ont i mitt knä och kan knappt gå..






Efter jag slutat ska jag på nästa jobb! De börjar 18.00 - 23.30 !!


Idag är det ju 100- dagars men men.






Ha en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback