Sista kvällen !

2012-03-04 @ 22:10:00 | Allmänt

Då var det här lovet snart över då !

Vad har jag hunnit göra under lovet?

Inte mkt! Jag har jobbat och varit en del med min pojkvän :)


Det har varit ett bra lov! Trots att jag inye har hunnit med allt jag velat!!


Men bara tanken på hur skönt jag har haft det med att få jobba och haft underbara dagar med älskling, mysiga middagar i stan och shopping har varit underbart <3



I igår var det AVICII !!! som vi har längtat ... Dock tyckte jag tyvärr inte det var så bra ;( tyckte mest det var äckligt och dräggigt.. Usch.. Vi vae nog för nyktra.. De flesta var råfulla och äckliga.. Trevligt!!




Idag har jag varit hos babe sen åkte jag hem för att fixa till mig så skulle vi käka och tjocka oss ikväll <3 .. Men jag mådde fruktansvärt dåligt så Jah har varit sängliggandes hela kvällen :'(




Aja! Mys kväll med mig själv och Wallander ! Höhö! Tur slutar älskling tidigt imorgon så vi ska träffas då ist <3






Mycket plugg i veckan ! Ska verkligen ligga i nu!!!


Ha en bra kväll !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback